Nepoužitý redesign značky Tatra Zmrzka.
Pro značku zmrzka jsem navrhl možnost znásobení písmene z v názvu. To za prvé pomáhá k identifikaci značky (slovo zmrzka je samo o sobě dost obecné a může v podstatě označovat jakékoli místo kde se prodává zmrzlina), za druhé ke značce vizuálně poutá pozornost (tatííí, proč má ta zmrzka dvě z) a za třetí dodává značce na důrazu (schválně zkuste vyslovit slovo zzzzmrzka).

Zzzmrzka tak studená, že vám budou drkotat zzzuby :)
Při znásobení písmen můžeme některá z posunout mimo řádek, čímž částečně odkazujeme k původnímu, roztančenému logu
Znásobením písmen z to nicméně nemusí skončit. V rámci různých aplikací můžeme například udělat z názvu v podstatě nadšený výkřik. Díky dynamické identitě značka získává na hravosti i zapamatovatelnosti.
Back to Top